Beskrivelse
Antal sider: 44
Forfatter: Nina Kanstrup Kjær
ISBN: 978-87-94031-10-3
Udgave: 1. udgave
Udgivelsesår: 2021
Licensperioden er 24 måneder
Du kan i e-bogen blandt andet læse om en kommunikationsmodel, hvor overvejelser om målgruppen er meget central, samt om de retningslinjer virksomheder laver for kommunikation, sprog og udformning af tekster.
Du vil desuden få dybere indsigt i målgruppeanalyse og sidst – men ikke mindst – kan du læse om forskellige former for digital kommunikation.
DKK 123,75 inkl. moms
Antal sider: 44
Forfatter: Nina Kanstrup Kjær
ISBN: 978-87-94031-10-3
Udgave: 1. udgave
Udgivelsesår: 2021
Licensperioden er 24 måneder
Kun kunder, der er logget ind og har købt denne vare, kan skrive en anmeldelse.
Anmeldelser
Der er endnu ikke nogle anmeldelser.