Kvalitet og service (e)

E-bogen omhandler begreberne kvalitet og service og behandler sammenhængen mellem de to størrelser. Service er et omfattende begreb, og vi vil bl.a. beskrive, hvad service er både før, under og efter et køb. Service indgår ofte som en del af den samlede kvalitetsoplevelse.
Herefter vil vi behandle begrebet kvalitet og de tre kvalitetsbegreber faglig kvalitet, organisatorisk kvalitet og brugerkvalitet. Udtryk som intern og ekstern kvalitet vil læseren også møde, og vi vil se på, hvordan virksomheden løbende kan optimere kvaliteten af sine aktiviteter og herved opnå lavere omkostninger, større markedsandele og større overskud.

DKK 123,75 inkl. moms

Beskrivelse

 

Antal sider:  43

Forfatter: Susanne Pretzmann

ISBN: 978-87-94031-11-0

Udgave: 1. udgave

Udgivelsesår: 2021

Licensperioden er 24 måneder

Anmeldelser

Der er endnu ikke nogle anmeldelser.

Kun kunder, der er logget ind og har købt denne vare, kan skrive en anmeldelse.