Beskrivelse
Antal sider: 43
Forfatter: Susanne Pretzmann
ISBN: 978-87-94031-11-0
Udgave: 1. udgave
Udgivelsesår: 2021
Licensperioden er 24 måneder
E-bogen omhandler begreberne kvalitet og service og behandler sammenhængen mellem de to størrelser. Service er et omfattende begreb, og vi vil bl.a. beskrive, hvad service er både før, under og efter et køb. Service indgår ofte som en del af den samlede kvalitetsoplevelse.
Herefter vil vi behandle begrebet kvalitet og de tre kvalitetsbegreber faglig kvalitet, organisatorisk kvalitet og brugerkvalitet. Udtryk som intern og ekstern kvalitet vil læseren også møde, og vi vil se på, hvordan virksomheden løbende kan optimere kvaliteten af sine aktiviteter og herved opnå lavere omkostninger, større markedsandele og større overskud.
DKK 123,75 inkl. moms
Antal sider: 43
Forfatter: Susanne Pretzmann
ISBN: 978-87-94031-11-0
Udgave: 1. udgave
Udgivelsesår: 2021
Licensperioden er 24 måneder
Kun kunder, der er logget ind og har købt denne vare, kan skrive en anmeldelse.
Anmeldelser
Der er endnu ikke nogle anmeldelser.