Salg og markedsføring (e)

Salg og markedsføring – både offline og online – som denne e-bog vil beskæftige sig med, handler dybest set om de forskellige aktiviteter og processer, som skaber kontakten mellem virksomheden og dens kunder. Udtrykket kunder kan her også dække over klienter, partnere eller samfundet som helhed – med andre ord alle dem, hvis behov virksomheden ønsker at dække. Formålet med salg og markedsføring er, at der skabes grundlag for, at levering og udveksling af produkter og ydelser kan finde sted.

DKK 123,75 inkl. moms

Beskrivelse

 

Antal sider:  46

Forfatter: Casper Aagaard Nielsen og Kirsten Kjær Rugaard

ISBN: 978-87-94031-13-4

Udgave: 1. udgave

Udgivelsesår: 2021

Licensperioden er 24 måneder

Anmeldelser

Der er endnu ikke nogle anmeldelser.

Kun kunder, der er logget ind og har købt denne vare, kan skrive en anmeldelse.